Yhdistys

Rovaniemen liveroolipelaajat ry on rovaniemeläinen liveroolipelijärjestö, jonka toiminnan tarkoituksena on tukea liveroolipelitoimintaa Rovaniemellä ja ympäryskunnissa. Tätä suoritetaan pääasiassa järjestämällä larppeja itse. Niiden sivussa järjestetään myös muuta oheistoimintaa, sekä käydään muilla paikkakunnilla larppaamassa.

Ajantasaisin tieto meidän toiminnasta löytyy Rollin facebookista.

Rovaniemen liveroolipelaajat ry perustettiin Rovaniemellä nykymuotoisena vuonna 2008, mutta todistettavasti Rovaniemellä on liveroolipelattu muodossa tai toisessa ainakin 90-luvun puoliväliltä asti.

Rollin saa helpoiten kiinni Facebook-sivujemme kautta, tai sähköpostitse rollihalli (at) gmail.com. Erinäisten tapahtumien yhteydessä myös rolli.pelit (at) gmail.com -osoite on käytössä, mutta sitä seuraamme vähemmän.

Rollilaisia tapaa helpoiten Rolli-kahveilla Rovaniemen pääkirjaston nuorten tiloissa parittomien viikkojen tiistaisin jotakuinkin 17:00 alkaen. Rollilaiset ovat tätä nykyä kuitenkin tylsiä työssäkäyviä aikuisia, joten aloitusaika on useimmin lähempänä puolta kuutta kuin viittä.